حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

دوربین دوچشمی برسر مدل Sniper 10x50

شناسه محصول : 8920104 دسته : ,
  • دوچشمی برسر مدل Sniper 10×50 با بزرگنمایی 10 برابر با قطر عدسی 50 میلیمتر
  • با میدان دیدی بزرگ،  ابزاری مناسب برای پرنده‌نگری و حیات وحش
  • لنزهایی با کیفیت بالا و پوشش چند لایه ضد انعکاس نور
  • طراحی ارگونومیک برای راحتی نگاه داشتن در دست
  • حلقه لاستیکی دور چشمی با تنظیم و دیوپتر چشم راست
  • دوربین دوچشمی برسر مدل Sniper 10×50، مناسب استفاده با عینک و بدون عینک
  • مقاوم در برابر آب و رطوبت و مناسب همه شرایط جوی
  • همراه با کیف مخصوص حمل و درپوش لنزهای چشمی و شیئی

کالا موجود است

آماده برای ارسال فوری پس از ثبت سفارش

موجود در انبار

4,300,000 تومان

نقد و بررسی اجمالی

دوربین دوچشمی برسر مدل Sniper 10x50

این دو چشمی طراحی و ساخته شده تا استفاده عمومی برای همه داشته باشد. چه علاقمند به طبیعت و حیات وحش باشید یا علاقمند به پرنده‌نگری در باغ‌ها و پارک‌ها و یا حتی علاقمند آماتور برای رصد ماه و سیارات. عدسی‌های بزرگ 50 میلیمتری باعث گردآوری بالای نور شده و تصویری شفاف را تضمین می‌کنند.

دوربین دوچشمی برسر مدل Sniper 10x50

دوربین دوچشمی برسر مدل Sniper 10x50 طراحی و ساخته شده تا استفاده عمومی برای همه داشته باشد. چه علاقمند به طبیعت و حیات وحش باشید یا علاقمند به پرنده‌نگری در باغ‌ها و پارک‌ها و یا حتی علاقمند آماتور برای رصد ماه و سیارات.عدسی‌های بزرگ 50 میلیمتری باعث گردآوری بالای نور شده و تصویری شفاف را تضمین می‌کنند. میدان دید 100 متری در فاصله 1000 متری برای دوربینی با بزرگنمایی 10 برابر بسیار خوب است و ویژگی خوب این دوچشمی است.میدان دید بالای این دوچشمی باعث می‌شود سوژ‌های مورد نظر را به سرعت پیدا کنید. پوشش‌ و اندود کامل لنزها  بازتاب نور را کاهش می‌دهند و نقش مهمی در وضوح و روشنایی تصویر این دوچشمی دارند.

 

use

دوچشمی برسر مدل Sniper 10x50 با با بدنه مستحکم و روکش لاستیکی عاجدار برای جلوگیری از سر خوردن از دست، برای فعالیت‌های طولانی مدت در طبیعت ساخته شده است. با خیال راحت آن را بردارید و هر کجا که می‌خواهید بروید. برای تعطیلات، گردشگری، کوهنوردی، رفتن به پیست اسکی و یا ورزشگاها و استادیوم‌ها و یا رفتن به طبیعت و تماشای حیات وحش و پرندگان.

دوچشمی برسر مدل Sniper 10x50 قابل نصب روی سه پایه است، بنابراین می‌توانید آن را روی هر سه پایه عکاسی استاندارد برای مشاهده طولانی یا دیجیسکوپی (عکاسی از طریق چشمی) نصب کنید. آداپتور سه پایه جداگانه فروخته می‌شود. با درپوش‌های لنز شیئی و چشمی می‌توانید همیشه از لنزهای دوربین خود محافظت کنید. علاوه بر این پیچ فوکوس بزرگ به راحتی قابل چرخش است و امکان می‌دهد روی سوژه‌ها در فواصل مختلف حتی با دستکش فوکوس کنید.

این دوچشمی سالهای بسیار زیادی برای شما کار خواهد کرد اگر که شرایط زیر را رعایت کنید:

1- مراقب باشید دوچشمی ضربه نخورد، از پرت کردن و انداختن آن یا فشار شدید به آن خودداری کنید.

2- مراقب لنزهای دوربین باشید و در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید درپوش‌های آن را در جای خود قرار دهید

3-در صورتی که برای مدت طولانی قصد استفاده از دوچشمی را ندارید آن را در کیسه پلاستیکی در بسته قرار داده و در جعبه یا کیف در محیط خشک، خنک و دور از رطوبت قرار دهید.

4- دوربین را در خودرو و در زیر آفتاب رها نکنید.

6- در صورت کثیف شدن لنزها فورا اقدام به تمیز کردن آنها کنید و از مالیدن دست خود یا هر چیز دیگری به غیر از دستمال  تمیز کننده مخصوص به لنزها جدا خودداری کنید.

5- در هنگام فوکوس تصویر، پیچ تنظیم فوکوس را بیش از اندازه نچرخانید. یعنی زمانیکه پیچ فوکوس به انتهای آن رسید تلاش نکنید که پیچ را با زور همچنان حرکت دهید. در بسیاری از دوچشمی‌ها این کار باعث شکسته شدن قطعات داخلی فوکوسر می‌شود.

هرگز با هیچ دوربین دوچشمی، تک چشمی یا تلسکوپ به خورشید نگاه نکنید، حتی برای یک لحظه و حتی در هنگام غروب خورشید. نتیجه چنین کاری آسیب جدی و برگشت ناپذیر به چشم شما خواهد بود.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات اپتیکی
آرایش منشورها

قطر عدسی شیئی (میلی‌متر)

50

بزرگ‌نمایی

10 برابر

اندود

جنس شیشه‌ها

دیگر مشخصات دوربین
میدان دید (درجه)

میدان دید خطی (در ۱۰۰۰ متر)

نوع فکوس

تنظیم دیوپتر

ضد آب

وزن

کاربرد ابزار
نجوم

پرنده‌نگری

حیات وحش

سالن اجرای زنده و استادیوم

سایر مشخصات
کاربرد

رنگ بدنه

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها1

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران
نقد و بررسی
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول