حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

اتوگایدر QHY مدل QHYOAG-M

شناسه محصول : 60010099 دسته : ,

موجود در انبار

19,073,000 تومان

متن سربرگ خود را وارد کنید
نقد و بررسی اجمالی

اتوگایدرهای Off-Axis سر راه خروجی تلسکوپ قرار می­­ گیرند. آینه ­ای که در این ابزارها تعبیه شده، مسیر بخشی کوچکی از تصویر را عوض کرده و به سمت اتوگایدر هدایت می­ کند. لذا می­ توان فرآیند هدایت تلسکوپ را بدون دغدغه و با کیفیت بالا انجام داد.

ابزارهای این خانواده علیرغم اینکه نازک و ظریف طراحی شده اند، از استحکام بسیار خوبی برخوردارند. بدنه اصلی این پایه اتوگایدر فقط 10 میلی متر ضخامت دارد و افزودن رینگ آداپتور M42 یا آداپتور M54 فقط 3 میلی متر به ضخامت کلی آن اضافه خواهد کرد. لذا ویژگی مثبت آن یعنی جمع و جور بودن تجهیزات حفط خواهد شد. کوچکی و کم بودن فاصله دوربین اتوگایدر از چشمی باعث می­ شود که گشتاور اعمالی به فوکوسر کم شود و طول عمر آن کاهش پیدا نکند. بر روی بخش اتصال این ابزار، شش سوراخ 3 میلی متری تعبیه شده است که می­ توان از آن برای اتصال مستقیم دوربین­ های سری QHYCFW2 و QHY "A" استفاده کرد. اگر دوربین سری QHYCFW2 یا QHY "A" ندارید، می­ توانید دوربین خود را به کمک یک حلقه آداپتور با این ابزار متصل کنید لذا این محصول برای سنسورهای مختلف در اندازه­ های گوناگون قابل استفاده است. همچنین موقعیت منشور در این وسیله قابل تنظیم است و پس از تنظیم شدن توسط کاربر، به کمک یه پیچ ثابت می ­شود.

 به منظور تطبیق هرچه بیشتر این ابزار با آشکارسازهای موجود در بازار، این محصول در سه مدل با اندازه­ های مختلف عرضه شده است:

-       QHYOAG-S

-       QHYOAG-M

-       QHYOAG-L

مشخصات کلی
دیگر مشخصات دوربین
وزن

سایر مشخصات
نوع اتصال

قطر مجرای 6*M3

سنسور مناسب

APS

H

محصولات مناسب

QHYCFW2

اندازه اتصال

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتوگایدر QHY مدل QHYOAG-M”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نقد و بررسی
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول